Re: Plyta PROCOMP BIZ1A ZX - pytanko.

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 13:53:05 MET DST

Taką płytę dosyć ochoczo sprzedawaliśmy w naszych zestawach ale jej czas już
mija...

Na płycie piszą FSB 66/100/133 - ustawić więcej niż 100 się nie da
Piszą również max mnożnik 5.5 - co oznaczałoby współpracę tylko z PIII550 -
z tym prockiem jednak nie działa (chyba że jako 450) po prostu podczas
uruchamiania zawisa i już. Ładnie za to chodzi z Celeronami i o dziwo z
PIII650 (szybszych na razie nie testowaliśmy a sądzę że z tą płytą juz nie
będziemy mieli okazji - powód jest prosty - znaczny spadek płyty FIC VB601
która jest jeszcze ciekawsza i zastąpi owego Procompa w naszych zestawach).
Poza drobnym problemem z PIII550 to jest to całkiem przyzwoita płyta nie
sprawiająca większych problemów (b.niska awaryjność)

Pozdrawiam

--
KEN Komputery II sp z o.o.
45-368 Opole, Ozimska 53