haslo bios DELL Phoenix

Autor: Zygmunt Brozdowski (zbrozdow_at_keii.ae.jgora.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 13:06:09 MET DST

Nie moge uruchomic notebooka DELL Lattitude CP. Po wlaczeniu nie ma
zadnego zasilania urzadzen, ciemny ekran, bios sie nie zglasza. Sytuacja
ta zaistniala po wyjeciu biosu. Jedyne co to na obudowie zapalone sa
kontrolki przy trzech klodkach. Wydaje mi sie, ze zadzialaly jakies
zabezpieczenia. Na pierwszej klodce jest 9, na drugiej A, na trzeciej
strzalka w dól. Potrzebne jest mi także haslo do tebo biosu.

Prosze o pomoc.
Muzzik muzzik_at_poczta.wp.pl