Re: Odp: ERROR

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_prosys.com.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 08:59:18 MET DST

rabb wrote:

> oznacza ze archiwum jest uszkodzone Glowne powody takiego stanu rzeczy to :
> zepsuta diskietka,plik sciagniety netscapem

ROTFL

Dobry jesteś. "plik sciagniety nestcapem" - a IE jak mu serwer
powie że plik binarny to tak naprawdę ASCII nie ściągnie przypadkiem
pliku jako śmieci? Ano, krótki test pokazuje że owszem, w wersjach
4.0 i 5.0/5.01. Tak, tak, wiem że nie rozumiesz o czym mówię....

--
Łukasz Bromirski                      L.Bromirski_at_prosys.com.pl
                                       Protechnika Systemy S.A.