Re: codek czy coś ?

Autor: Arek Pietrowski (arek_p_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 23:57:37 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Chojnacki" <g.chojnacki_at_pulsbiznesu.com.pl> napisał w
wiadomości news:8hlllk$7ak$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Przy próbie odegrania jakiegoś mpg czy avi często pojawiają mi sie
> komunikaty że brakuje właściwego codeca czy coś
><ciach>
klikasz prawym przyciskiem myszy na pliku multimedialnym i patrzysz jakim
kodekiem zostal skompresowany dzwiek oraz video. Aktualnie zainstalowane
kodery/dekodery video i audio znajdziesz w panel
sterowania/multimedia/urzadzenia
Wtedy szukasz w inecie brakujacego kodeka czy to audio czy tez video.
Pozdrawiam