Re: Zakup obudowy

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 00:55:55 MET DST

On Tue, 6 Jun 2000 18:46:23 +0000, j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) wrote:

>Otóż to. A teraz proszę mnie nie bić i jeszcze powolutku wytłumaczyć, jak
>się przepina wentylator z tych 12 na 5V.

Krótko mówiąć podpinasz pod kabelek, którym idzie 12V inny kabelek,
którym idzie 5V. Skąd wziąść te 5V? Z którejś z wtyczek zasilających.
Sorki, ale jutro mam egzamin z magnesów i nie bardzo mam teraz czas
dokładnie to opisywać, ale obiecuję, że jak znajdę trochę czasu, to
zmontuję jakąś stronkę, na której wszystko bardzo dokładnie wyjaśnię.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl