Re: Sedzia orzekl podzial Microsoftu na dwie firmy

Autor: Andrzej Lewandowski (lewandoREMOVE_at_attglobal.net)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 01:21:19 MET DST

Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> http://www.bloomberg.com/bbn/topsum.html?s=AOT61hhYyTWljcm9z
>
> Microsoft Judge Orders Split Into
> Two Parts, Calls Company
> `Untrustworthy'
> Microsoft Corp. must be split into two companies to
> restore software competition, a federal judge ruled
> today, ordering the first antitrust breakup since
> American Telephone and Telegraph Co.
> disbanded in 1984. More...
>
> Sedzia Jackson nazwal M$ niewiarygodnym monopolista.
>

> Prosba tylko do programistow o powstrzymanie sie od komentarzy, ze
> Microsoft nie ma nic wspolnego z programowaniem.

> [...]

Expert, jak zwykle pieprzysz.

Przeczytaj sobie dokladnie: "Microsoft immediately vowed to
appeal the decision, a process which could take up to two
years, during which time the ordered split is likely to be
postponed...."

Moi znajomi w MS, Redmond, WA maja sie dobzre i wykonuja Rzadwi USA
znak Kozakiewicza. Nikt nie ma zamiaru sie zwalniac. Zas Explorera mozna
odinstalowac w ciago 10 sekund przy pomocy szarewarowego (czy nawet
darmowego) programu ktory umozliwia selektywna deinstalacje komponentow
(zapomnialem jak sie ten program nazywa a nie chce mi sie szukac).

A.L.

P.S. Do wszystkich ktorzy to czytaja -- zgadzam sie ze Experta
najlepiej ignorowac, ale czasem pisze takie glupoty ze palce swierzbia...