Re: DYSKI 20 GB

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 23:46:02 MET DST

Użytkownik said:

> tak !
> quantumy to najwyzsza klasa

Hej! Ludzie ! Czy ktos w koncu mi powie jak sie sprawuja Quantumy serii LM i
KX ? Co wybrac, co lepsze ? Jaki bufor ma KX (LM - 2MB) ? Czy sa bezawaryjne
i wytrzymale? Czy komus padl szybko taki dysk ? Barracuda mi padla po
tygodniu, na IBMa tez teraz wszyscy pluja. A do Samsunga i WD nie mam
zaufania. Pozostaje Quantum - zalezy mi zeby dysk dlugo wytrzymal. Czy
Quantum LM lub KX to aby dobry wybor ?
Thx za kazda rzetelna opinie

Pzdr.
hattab_at_poczta.onet.pl