Re: Plyta Asus P3V4X

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 21:46:21 MET DST

Pszemol wrote:

> O jakim service packu tu mowa? Ja byłem na witrynie VIA
> i do płyty GA-6VX7+ widzę tylko jeden BIOS, który opisany
> jest w ten sposób, że jedyna zmianą jest dodatkowa opcja
> w menu głównym: "Top Performance".
> Co jeszcze powinienem wiedzieć o swojej nowej płycie?
To jak ty ta plyte zainstalowales ?!?!?!
Chyba ze nie uzywasz windows 98/95
VIA Service Pack to jest pakiet sterownikow i patchy do wszystkich
produktow VIA instaluje sie to zatraz po zainstalowaniu Windows'a w
przeciwnym razie moze nie znajdzie karty graficznej jak trzeba
ewentualnie osiagi beda strasznie zdolowane

Piotr Traczykowski