Re: "Czas na komputer" TVP1

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 20:04:55 MET DST

On Tue, 6 Jun 2000 00:20:32 +0200, "Grzechu"
<grz3c-hu.niespamuj_at_niespamuj.hotmail.com> wrote:

>Nic sie nie umywa do czegos, co sie chyba nazywa Melina czy Meta (jakos
>tak). Obejrzalem to raz... kurde, blamaz totalny. Zaraz mi sie przypomnial
>polski przeboj TV z Mareczkiem K, Xtradycja, w ktorej to wlamywali sie do
>bankow i wysadzali Palace Qltury z Worda 97...

Hej! Z tym palecem kultury to rzeczywiscie byl git (ale w koncy co sie
dziwic , toz to windows) . O mecie sie nie wypowiadam bo nie ma o
czym. Nie mam tez opinii o Czasie na kompjuter czy innej Sieci z
Igorem czy Psim Worem bo po nie ogladam. Tzn. raz ogladnolem sobie
takie cus na tv1 jak facet demonstrowal Live!'a i prosil telewidzow ,
w tym posiadaczy "...wszelkich odbiornikow w tym monofonicznych" aby
wsluchali sie w telewizor i doznali to co oni w studio (Live
Experience). Glosniki to byly jakies 2 bzyczki postawione w odleglosci
20 cm na monitorze).

Mialem dosc.

B e e r m a n
e-mail 1 : beerman_at_perfect.net.pl