Re: nagrywarka - czy dobra?

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 20:04:47 MET DST

On Mon, 05 Jun 2000 22:58:05 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Teac jako taki jest niezły, ale jego nagrywarki IDE są zbyt nowe,
>by jednoznacznie je oceniać.

Sa dobre. Akurat ten model jest i dobry i tani. Co do wad to moze to
ze jest troche wolne (cd-r x4) i nie obsluguje cd text'u. Co do
wytrzymalosci to nie ma obaw , gdyz optyka w scsi i ide jest taka sama
a ta w teacu nie szwankuje czesto.

No i jest w koncu RAW ;)

>50 CD/miesiąc to _dużo_ wypalania. To już w zasadzie piracenie :)
>Ja nie wypalam więcej niż 15, a i tak zdecydowałem się na SCSI.
>Po prostu bardziej rozwojowe i nie blokuje IDE.

Eeee. Dlaczego piracenie. Mam kolege w akdemiku i wypala ok. 20
dziennie. Jak sie domyslasz wypala........prezentacje malej firmy dla
klientow.

B e e r m a n
e-mail 1 : beerman_at_perfect.net.pl
e-mail 2 : beerman_at_poland.com