P r o s b a: instal. SPIRIT... za zadne skarby...

Autor: == Leszek == (lkucz_at_kki.net.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 19:00:51 MET DST

witam,
prosze o pomoc... bo juz mnie szlag trafia.
komputer kolezanki (ponizej config) i zwrocila sie z prosba o instalke
poczty elektr. modem PCI PnP Spirit 56000 V.90/K56 Flex na jakims chpsecie
Conetax czy jakos tak... Modem zainstalowany (autmomat na COM3). W panelu
sterowania - modemy - diagnostyka OK. Konfiguruje polaczenie tepsa na
0202122 - jakis trzask - niby wybieranie numeru - ale nic nie slychac i po
chwili blad.... brak sygnalu wybierania - sprawdz czy jest podlaczony
wlasciwie do linii etc. Przekladam w slotach ta jeszcze wiekszy bajzer
(lacznie z resetowaniem kompa po klikniecu na panel sterowania - modemy)
wiec wracam do polozenia wyjsciowego.
Laduje drania do mojego klona - instaluje drivery - podlaczam do linii -
klikam na polaczenie tepsa.... i wsycko gra - dran wybiera i laczy sie z
modemem tepsy.
Moze ktos ma jakis pomysl - siedze juz 5 godz. i za chwile zwymiotuje od
gapienia sie na DialUp.
konfig. klona:
Plyta: 586 Via VX 512
Proc: Intel 200 MMX BOX