Re: Odp: Krytyczny wyjątek OE w 0028:C02767F8 w VXD

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 17:03:01 MET DST

Drookash wrote:

> Podobny błąd z kodem 0028:(i tu za każdym razem co innego) wyskakuje mi jak
> zapodam HD Tach 2.60 lub 2.61. Dysk coś tam czyta i potem bluescreen i po
> ESC wrava na Pulpit, ale gdy dysk czyta to przycina się myszka. Podejżewam,
> że to ma coś wspólnego z HDD. Również reinstalka windy nie pomogła. Może
> jakiś magic pomoże ?

Na stronie domowej HDTacha (http://www.tcdlabs.com/hdtach.htm) jest
informacja, ze bluescreeny moze powodowac wlaczone autopowiadamianie o
wlozeniu CD-ROM. Rozwiazaniem jest albo wylaczenie autopowiadamiania,
albo uzywanie wersji 2.52, ktora takich bledow nie powoduje.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl