Re: Strona na KKI

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 16:31:58 MET DST

arleks wrote:
[CIACH]
> Strona miała 2,3 MB. Wrzucam a po jakiejś połowie serwer napisał: Disc quota
> exceeded.
> Co to znaczy, czy mam za dużo podkatalogów
To oznacza,m ze wszystko co masz w swoim katalogu przekracza 3 MB
. Przyciołem juz stronę do 1,3 MB
> i nie wchodzi.

Konta na KKI maja przestrzen dyskowa dzielona z e-mailem. Zobacz, czy
aby nie masz zbyt duzo nieodebranej poczty - ona tez zajmuje troche z
tych 3 MB. BTW, jezeli wsadzisz sobie WWW na 3 MB to mozliwe jest, ze
nie bedzie ci dziala e-mail - juz lepiej postaw sobie strone na
onecie...

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl