Re: panasonic kx-p2130

Autor: Hubert Grzegorzewski (wlasciwy_adres_jest_w_poscie_at_hotmail.com)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 13:23:17 MET DST

"Jim`" <Rafaeel_at_poczta.fm> wrote in message
> Mam taka, jest chyba nadal droga, kosztuje tyle co atrament i trudno
dostac
> do niej obecnie tasmy barwiace a polskie bardzo brudza i maja kiebskiej
> jakosci wydruk. Ma tez chyba dosyc kiebski podajnik trudno ustawic odstep
od
> gory ale jak na 24 iglowke niezle drukuje.
> Do biura najlepsza jest OKI

Akurat z kupnem tasm nie mialem zadnego problemu. Oryginalne sa dwa razy
drozsze, ale na dwa razy dluzej starczaja i daja lepsza jakosc wydruku.
Drukarka jest calkiem niezla, w trybie tekstowym chodzi wystarczajaco
szybko, ale o graficznym to lepiej zapomniec. Fakt ze OKI sa szybsze, ale sa
tez strasznie drogie, a takiego Panasonica mozna trafic za 150-200 zl w
idealnym stanie.

Pozdrowka
Hubert
hubert(at)topnet.pl