Odp: Plyta Asus P3V4X

Autor: Dr Jekyll (elsinore_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 11:22:17 MET DST

Użytkownik Rychoo <wierycho_at_kkkk.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8hij66$l0d$1_at_info.nask.pl...
> Co sadzicie o tej plytce ?

Już mi ręce opadają, bo właśnie przetoczyły się już dwie dyskusje na temat
tej właśnie płyty i to nie dalej, niż w ostatnich tygodniach. Ludzie, czy wy
w ogóle tej listy nie czytacie?
Nie wiem skąd te mity dotyczące problemów z najnowszym VIA (to prawda, że
stare coś tam ponoć miały). Poczytajcie wypowiedzi osób, które P3V4X
kupiły - jakoś nikt nie płacze, nosem kręcą tylko ci, którzy "coś tam
słyszeli". To moja piąta płyta i nie było stabilniejszej! Do niedawna nie
miałem pewności, jak pracuje pod GF, ale dostałem cynk od tych, którzy mają
taki zestaw i chodzi jak złoto. Powtarzam: żadnych problemów!!! Nie twórzcie
legend, tylko fakty!

Dr Jekyll