FM801 - Legacy Audio

Autor: Daniel Dus (ddus_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 09:47:40 MET DST

Mam taki nietypowy problem z tą kartą dźwiękową SoundMax ForteMedia FM801AU
(wiem, że to tania karta, ale na lepszą raczej nie mam zamiaru płacić forsy
ze względu na słaby słuch - tylko po to aby był jakiś dźwięk do gier) -
zabiera niepotrzebnie dwa IRQ jedno na 11 i drugie na 9, a przydałoby mi się
ono do karty tunera TV. Czy jest jakiś sposób na usunięcie tego zaboru
przerwania z tej karty?? Np. jakaś zmiana BIOSU karty itp. , tak aby nie
rezerwowało drugiego przerwania dla pracy w trybie komptybilności z
SBlasterem.

Czy jest jakaś strona producenta tego chipu? Albo jakaś strona z dokładnym
opisem tej karty & Tipsy do niej??