Re: litery dysku w win98

Autor: MaxYM (pitok_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 09:22:40 MET DST

oj, chyba to jednak nie dziala... taka operacja faktycznie ustawia przenosny
dysk na koncu, ale okno z przypisana litera (w wlasciwosciach systemu) jest
nieaktywne... dziala to tylko dla CD-ROMu...

Użytkownik Robert Janowski, mgr inż. <R.Janowski_at_pz.zgora.pl> w artykule
news:NDBBJPEOELMALPCAIJDBGEJKCGAA.R.Janowski_at_pz.zgora.pl napisał...