Re: duze IBMy

Autor: Michal Gosztyla (pl.onet.poczta_at_groszt)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 01:29:18 MET DST

> i znow NIE :P
> wydajnosc hdd tak naprawde zalezy tylko od zageszczenia danych na
> poszczegolnych talerzach oraz ilosci RPM.

To jest tautologia. Identyczne dyski są identyczne. Owszem prawda, tylko że
bezwartościowa.

Właśnie o to chodzi że dyski mają różne parametry, różne zageśzczenie danych
i cokolwiek jeszcze. Jeden dysk jest szybki drugi wolny i to jedyne co mnie
jako użytkownika interesuje. I jest mi wszystko jedno czy ma 1 talerz czy
20.

> do tego za bardzo uogolniasz sprawe , porownujesz dysk ktory jest prawie
dwa
> razy mniejszy od barracudy i spodziewasz sie cudu - blad

Hmmm....ten argument to lekkie nadużycie, pozwól że skopuję tutaj jeden
wynik z ceti:

Seagate Barracuda, ST310220A, ___10,2 Gb___
11.5 ms, 33.6 mb/s, 25165 k/s, 7.8 %

To chyba wszysko jeżeli chodzi o argumenty że porównuję duże dyski z małymi.
Ten dysk ma 10.2 gb i jest o wiele szybszy od większych Ibm'ów. I co mi Pan
teraz zrobi?

Pozdrawiam,
Groszt