Re: Praca twardego dysku

Autor: Ziola (ziola_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 22:57:06 MET DST

Mirek <mirskor_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Mam pytanie. Czy dysk np.8,4 GB Fujitsu przy pracy na biegu "jałowym" może
> wydawać wysoki, całkiem głośny dźwięk

Witam
Mialem podobny problem. Wydaje mi sie, ze w moim przypadku powodem bylo
przegrzanie dysku. Byl bowiem zamkniety w plastikowej kieszeni, bez
dodatkowego chlodzenia, a trzeba przyznac, strasznie sie grzal....
I tak po kilku tygodniach pracy, zaczol dawac znac o sobie :)))
Skonczylo sie na tym, ze mam nowy Fujitsu 10 gb i jestem bardzo szczesliwy,
bo dziala bardzo cichutko...

Ziola