Odp: CD-ROM Teac - pytania

Autor: JARO (swonke_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 22:28:51 MET DST

Miałem juz kilkanoście CD-Romów, ale TEAC x40 jest THE BEST !!! szczególnie
po zrobieniu update Firmware do 3.0A.
Chodzi średnio cicho. Jedynie lepsze są podobno te z technologią TrueX np.
Kenwood x72 - ale nie miałem okazji testować.

Jarek

Użytkownik xEmORpH <xemorph_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:otjljsgbi6hke286mjtgb67h6bnk194loo_at_4ax.com...