Potrzebuję AdaptecEasyCreator 4 pod win2000

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 19:07:49 MET DST

Mam nagrywarke HP9200i, i soft AdapTecEasyCreator oraz Adaptek DirectCD
Po zainstalowaniu W2k nie działa ten soft.
Na stronach HP i Adapteca są patche ale u mnie nie chcą sie zainstalować.
Pisałem do HP USA i dzwoniłem do HP Polska.
Obydwaj gadaja jak bułgarski kelner, "czekaj małko"
Kto był w bułgarii ten wie co to znaczy, u nas sie mówi na świetego nigdy

W sklepie gdzie kupiłem nagrywarkę, tak "napewno jak wróci Pan z urlopu we
wrzesniu to juz bedzie"
Nie chce tyle czekac.

Moze ktos z kolegów ma wersję pod Windows2000 AdapTecEasyCreator 4 oraz
Adaptek DirectCD,
na DirectCd najbardziej mi zależy. Nim HP Usa i poland mi dostarczą to
tymczasem bedę mógł
wypalac płyty.
Zapłacę za plytke, a jak dostane z HP to ja skaAdapTecEasyCreator oraz
Adaptek DorectCDsuję.