Odp: Do Gazety Wyborczej (Komputer) w sprawie akcji o tańszy internet...

Autor: mackozer (mackozer_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 18:31:41 MET DST

Użytkownik Tomasz Nowicki <tomnowik_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dY1%4.3209$qi.84941_at_news.tpnet.pl...
> Facet, uzerasz sie z ludzmi, ktorzy maja cie za nic. Nie szkoda ci czasu,
> nerwow i polaczen? Ich mozna tylko olac, np. nie kupujac ich gazety. Co od
> kilku lat systematycznie czynie - wlasnie dlatego, ze chlopcy mysla tylko
> forsie i wladzy (albo odwrotnie)
> T.

Niestety masz rację...

Koleś (niejaki Bójko) z niniejszego dodatku dał mi dobitnie do zrozumienia,
że mnie olewa i mogę sobie do nich pisać co chcę. Potwierdza to zarzuty
jakie im postawiłem...
...przestanę chyba kupować wtorkową GW...

MacKozer