Re: Jaka karta grafiki?

Autor: gruesome (gruesome_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 14:14:13 MET DST

On Mon, 5 Jun 2000 13:04:11 +0200, Kanclerz <kanclerz_at_interia.pl> wrote:
>Odrzucilem juz S3 Trio 3D, i S3 Savage. Zostaly mi dwie do wyboru.
>Jesli moglbym prosic o pomoc bylbym wdzieczny.
>Fajnie by bylo gdybyscie podawali powody dlaczego ta a nie ta druga.
>Dzieki z gory. A to te karty:
>1. ATI Rage Fury Pro 32 MB AGP bulk no tv/out
>2. Riva TNT 32 MB
> ^^^^^
tnt1 nie oplaca sie brac w wersji 32M bo tych dodatkowych 16M nie
wykorzystasz - chipset i tak nie wyrabia w wyzszych rozdzielczosciach.
A co do s3 trio 3d to mam cos takiego (w wersji na 2x agp) i nie wiem, jak
ta karta mogla sie znalezc w takim towarzystwie. Co prawda ma nawet
128-bitowa szyne i gdzies na benchmarkowej stronie czytalem, ze w 2D
wyniki ma doskonale, to w 3D jest tragicznie. Do gier sie nie nadaje
abosultnie. To w zasadzie taki zmodyfikowany Virge (pod linuxem pasuje
nawet driver od virge'a w xfree4.0). Obsluguje tylko direct3d (np. w
3dmarku99 w scenie z lecacymi statkami wyciagnal 2fps).