FIC SD11(VIA686A)

Autor: Maciek (waran_at_pol.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 13:58:16 MET DST

Od niedawna testuje nowy komputer na AMD K7 ATLON(płyta jak w temacie). Mam
problem z wbudowanym na płycie kontrolerem U/66. Po wgraniu sterowników
ULTRA ATA 66 komputer wyrzuca co jakiś czas błąd zapisu na dysku c:
 BARACUDA II- 30GB). nie mogę też dodać żadnego nowego urządzenia ponieważ w
momecie sprawdzania urządzeć PnP resetuje się komputer. Testowałem różne
sterowniki i starsze i tej najnowsze bez rezultatu.
Po zainstalowaniu sterowników ATA STANDARD wszystko jest ok. Wyłaczyłem wiec
kontroler na płycie i podłączyłem U/66 PROMISE - chodzi bez zarzutu.
Prawdopodobnie jestem JAK ZWYLKE pierwszą osoba zgłaszajacą taki problem ale
pomimo to licze że ktoś coś jednak wie na ten temat