Re: kyocera fs-600 i wciaganie papieru

Autor: Jerzy Marcinkowski (jemar_at_infocentrum.com)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 12:59:50 MET DST

ravisoftputer napisał(a) w wiadomości: ...
>Cze
>Mam Kyocere FS-600 i nie chce wciagac papieru. Objaw wyglada nastepujaco:
po
>wyslaniu wydruku wewnetrzny mechanizm zaczyna sie krecic (tzn. tak
>przynajmniej mi sie wydaje po dzwiekach dochadzacych) i trwa to ok 1 min.
>nastepnie zapala sie lampka toner i drukarka zdicha.
Używam taką drukarkę 2 lata, kiedy kończył mi się toner to objawy były
podobne, czyli niekoniecznie to musi być mechanizm.
Wyjmij pojemnik z tonerem i wstrząśnij. Jeżeli wydrukuje przynajmniej 2, 3
kartki to może być toner do kitu - np. zbrylony. Na szczęście jest dość
tani.
Pozdrawiam -
Jerzy Marcinkowski
jemar_at_infocentrum.com