Re: Re: Program do tworzenia PDF'ow

Autor: Krzysztof Bartoszak (krzysztof.bartoszak_at_put.poznan.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 11:58:40 MET DST

Dnia 5 Jun 2000 07:46:32 GMT, briest_at_priv2.onet.pl (Bartosz 'briest'
Stepien) pisał(a):

>Głupio samemu sobie odpowiadać, ale ps2pdf jest, jak najbardziej, nawet w
>kilku smakach. Teraz chwila walki z redmon i się będą śliczne pdfiki robić.
>No i trochę taniej od Acrobata ;)

1. zainstalować drukarkę postscriptową na FILE:
2. zainstalować GhostScript/GhostView
3. dowolny dokument z Worda/Excela itp druknąć na tejże drukarce.
3a. zmienić rozszerzenie pliku z wydrukiem na .ps
4. wczytać do GhostView i wydrukować jako .pdf

kB

PS.
Ponadto GS potrafi czytać PDFy i np. drukowć te, które mają założoną
blokadę na wydruk.