Re: Dobry program diagnostyczny

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 10:33:04 MET DST

> Polecam Ci dwa programy do sprawdzania stabilnosci sprzętu :)
>
> 1. PC Check
> 2. 3D Mark 2000 (proszę się nie œmiać , ale ten program nadaje się
> bardzo dobrze , wyciska całš moc z komputera a zarazem sprawdzi
> stabilnoœć pracy ...

Witam.
Jezeli chodzi o testowanie systemow podkrecanych to najlepszym testem
jest jakas gierka 3D.
U mnie 566_at_833 3DMark chodzi bez problemu a po zapodaniu gierki
komputer sie wiesza po kilku minutach pracy. Temperatura proca jest
znacznie wyzsza w gierce niz przy testowaniu 3Dmark.
Pozdrawiam

J.Czajka