Re: Jaka karta grafiki?

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 11:26:17 MET DST

Użytkownik "Roman Sąsiada" <katoda_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo dobre wspomaganie odtwarzania DVD/MPEG - korzystne, jezeli masz
> procek tak ponicej Celka 366. Bardzo dobry obraz 2D, srednia wydajnosc
> 3D.

> Bardzo wysoka wydajnosc 3D, nikle wspomaganie odtwarzania DVD, jakosc 2D
> zalezna od egzemplarza (firmowka/niefirmowka).
>
> Jezeli komputera uzywasz glownie do gier - bierz Rive TNT, jezeli do
> prac biurowych - to obie karty sa rownozedne. W przypadku Rivy nie daj
> sie wpuscic w jakas noname (bierz Diamonda, Asusa, Else etc), tudziez
> lepiej zeby to byla pelna TNT2, a nie jakas Vanta czy M64

Zgadzam się z opinią mojego przedmówcy, jednak ATI Rage Fury Pro staje się
lepsza od Rivy TNT2 nawet w grach pod warunkiem, że używamy naprawdę
szybkiego procesora (PentiumIII/Athlon 600 MHz i szybszy) i gramy w wysokich
rozdzielczościach. Jeżeli używamy wolniejszego sprzętu, to w grach ATI
faktycznie przegrywa.
pozdrawiam
Krzysiek