pytanie o słuchawki

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Tue 06 Jun 2000 - 11:32:06 MET DST

Cześć
Mam takie trochę lamerskie, ale ważne dla mnie pytanie - znajoma prosiła
mnie o pomoc w doborze
zestawu słuchawki+mikrofon do ćwiczenia wymowy w EUROPlus Reward.
Chciałem jej kupić zestaw słuchawki z mikrofonem, ale podobno występuje
podczas mówienia występuje pogłos (dudnienie w słuchawkach), może lepiej
będzie kupić sam mikrofon a mowę odtwarzać na standardowych głośniczach
prosiłbym o opinie. Acha, żeby było jasne - sprzęcior to celerek 466,
karta dźwiękowa typu Crystal z wyjściem mikrofonowym, głośniczki też
byle jakie 100 pnpo.
Może ktoś ma już jakiś sprawdzony niedrogi zestaw - sprawa dosyć pilna
Z góry dzięki
Pozdrawiam MACIEK