Re: Amoga itp

Autor: Xaltuton (andyp_at_data.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 02:35:52 MET DST

"Jacek Filarski" <filarski_at_k11.com.pl> napisal:

>Silly me... Oczywiście, 28.

Nie, dobrze napisales, A1200 ma tylko 14 mhz ;)
Jam ogolnie mialem na mysli, ze na takim zegarze to w scale
nie ma co sie bawic, bo dobrze to ona wtedy nie chodzi...

>Też używam Scali zawodowo. Ale 300 jeszcze nie mam. Po prostu Aram olewa
>swoich klientów. Masz może pomysł jak uruchomić FADEsy w MM200? Bo jak na
>razie tylko szarpią (cut). Instalowałem wszystkie poprawki (SP1 i SP2) od
>scali.

No fadesy to tragedia zupelna, mogloby ich nie byc.
Tu amiga wygrywa na calej linii.

>PS. Spróbuj Fly-on z tekstem 120 pkt. ze Smoothingiem. TO zawsze będzie
>szarpać.

Zgadza sie, nierzadko nawet mniejsze czcionki szarpia;(
Pomaga nieco, jak napisalem wczesniej, wylazcenie akceleracji sprzetowej.

Andy