Re: Clayton _ POMOCY

Autor: Paweł Hajto (hajto_at_salwator.ip.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 00:26:04 MET DST

Tak się składa, że też mam to coś zwane Claytonem. Więc NIE znalazłem strony
Claytona.
Za to na:
http://www.pcpartner.com.hk
jest bios do tej płyty. Tylko musisz odpowiedni
model odnaleźć (po chipsecie i slot1/ppga)
Weflashowałem już 2 aktualizacje z tamtąd i jest ok.
Skąd wiedziałem, że należy szukać u pcpartnera?
www.ping.be/bios - numerki biosu :))
A tak poza tym, to może ktoś z grupowiczów
wie CO to jest ten CLAYTON???? Czy to coś
znaczy? ;)))

Paweł