Re: Konto na onecie

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 23:49:21 MET DST

Użytkownik Mariusz said:

> Patrzylem, dzieki, ale ostatni komunikat dotyczy 30 maja a dzisiaj mamy..5
> czerwiec.
> Ze strony www jestem w stanie czytac poczte, ale z outlooka pomimo nie
> zmieniania opcji za ch..... nie moge!
> Zo to znaczy? Onet idzie w komercjalizacje i "karze" sobie czytac ze
swoich
> stron www??!!

Co jeden to inna opinia. Nie jestem poplecznikiem Optimusa, ale u mnie onet
ZAWSZE dziala szybko i bez problemow (teraz tez, a sprawdzam poczte kilka
razy dziennie), czego nie moge powiedziec o go2.pl . Kilka razy tracily mi
sie maile, a przesyl ich trwa bardzo dlugo (to znaczy jak wysle, to dopiero
po kilku godzinach jest). No, ale widac kazdy ma inne doswiadczenia -
niektorzy moi qmple chwala sobie go2.

Pzdr.
hattab_at_poczta.onet.pl