Re: Podobno BX-y przestawiaja sie na 133, jak to zrobic?

Autor: Jimmy (saYgon2_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 21:46:01 MET DST

Użytkownik "Piotr Traczykowski" <ptracz_at_ippt.gov.pl> napisał w wiadomości
> ciach
> 133A jest miedzy nimi pewna roznica :-)

> Via 133A nie daje rady ? Dziwne moja daje, to raczej kontroloery pakowane
do
> Abitow nie daja

> Ja tez goscia nie kumam z tymi kontorlerami

> --
> ****************************************************************
> Piotr Traczykowski
> Ph.D. Student
> Institute of Fundamental Technological Research
> [...]
Sorki, bo czytalem tylko o klopotach Via133a z uzyskaniem wydajnosci takiej
jak udma66, maja podobno wydajnosc jak udma33 :(((-
>http://www.pl.tomshardware.com/index.html
Z kolei pisza ogorszej wydajnosci 3d, ale to problem podobno driverow. Ja
mam zamiar do tego dolozyc Creative GeForce 256 DDR -32, i nie wiem czy to
bedzie chodzilo lepiej czy gorze jniz nz BX-ie, ktorego mozna podkrecic do
133 (z kolei one nei maja agp 4:(
Chodzi mi o wybor. Dziwne, ze Ci co maja ABit - chwala je, Ci co Asusy na
Via chwala je. A widze na newsach tu i tu czasem porazke - czyt. klopoty
roznego rodzaju - a to nie dziala , a to nie chopdzi. Komu wierzyc? Ja
zamierzam wybrac plyte, tkora kupie za miesiac, co niewatpliwie sie zmieni
rynek 3 krotnie. TO na tyle.

Pozdrawiam Abitowcow (BX), Asusowcow (BX i Via) I Microstarowcow (Via)...

Prosze w miare obiektywnie podejsc i pomoc mi. Ja mam starego intelka 200MMX
na Soyo 3b, a zamierzam kupic, o ile zdolam wybrac plytke: pIII - 600 (133)
lub 667EB (133).

Dthx&c ya on n ans

--
Thomas