kamery do PC

Autor: R&P R (buraczek_at_astercity.net)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 20:05:17 MET DST

Szukam stron opisujacych kamery do PC lub innych materialow , opinie
czytelnikow mile widziane.
W szczegolnosci interesuje mnie czy z balkonu 8-me pietro moglbym
monitorowac moj samochodzik stojacy pod blokiem ( dzien - noc ) tak bym mogl
widziec kilka samochodow i rozpoznac ewentualnych niegrzecznych chlopcow.
Czy nagranie kilkunastu godzin zmiesci mi sie na dysku i ile by zajelo?

Piotrek