Odp: Spalony monitor?

Autor: Darc (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 13:34:41 MET DST

Użytkownik LemonR <lemonr_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:BVp_4.5384$K3.129455_at_news.tpnet.pl...

> kontrastu.

> Nie zaszkodzi go rozebrac i posprawdzac wszystkie kabelki szczegolnie ten
> przez ktory podawany jest sygnal sprawdz tez czy nie ma zimnych lutow
jezeli
> dziala przez 5 minut to znaczy ze jest dobry tylko jak sie troche nagrzeje
> to przestaje cos stykac i sie sciemnia
> ja stawiam na zimne luty.
> LemonR_at_polbox.com
bez ciach

Mialem kiedys podobny problem z CTXem , nie mialem czasu na zabawy, a
ogladanie kabli i dociskanie niewiele pomoglo.Ich dystrybutorem jest firma
AB Byli mili, dosyc tani, sprawa trwala okolo tygodnia -KONIECZNIE MONITOR W
OPAKOWANIU !!!! z jakiegokolwiek monitora jak nie masz
No chyba ze lutownica i troche czasu.