Re: BeOS 5 PE -jak to odpalić?

Autor: Szymon (szym0n_at_webmedia.pl)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 21:47:21 MET DST

Marcin Pasternak wrote:

> Już kiedyś raz wysyłałem... instrukcje znajdziesz pod
> http://www.betips.net/cgi-bin/chunga.pl?ID=tip058
> natomiast spory zbiór komend sterujących różnych
> modemów pod http://www.modemhelp.org/

> Easel, Art Paint, Media Player, Gobe Productive ;-))
> Co do GIMPa, port jest "w produkcji".

tyle ze StarOffice jest kombajnem typu Word (o nieco nizszej jakosci) - tzn.
procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, schedule, program do rysowania grafiki
wektorowej, programik do rysowania typu Paint (na Windowsa), prezentacje...
a na dodatek jest darmowy a Gobe nie.

a jest jeszcze MainActor na Linuxa (do produkcji *.avi, chyba za 100 euro)

z tym modemem to bylem, cos tam znalazlem (komendy), bede musial wyprobowac,
ale:
no nie wytrzymalem, musialem sie przyczepic kiedy czlowiek napisal:
> [...]
, BeOS oprocz cukierkowatego Macosowatego wygladu, jest dla mnie jakby
troche niedopracowany (nie widzi tez mojej nagrywarki SCSI - ostatnio
wyprobowalem Xcdroast - na Linuxie - mniam!).

Acha ten Artpaint - jesli chodzi o opcje narzedzi ( wygodniejsze pedzle,
automatyczne wycinanie ksztaltu - zwlaszcza tego brakuje Gimpowi) jest jakby
lepszy niz Gimp.
Ale: zachowac plik moze jako jpg bmp tga lub png - a gdzie tif? a
postscript? etc. - pod tym wzgledem Gimp jest nie do pobicia. Jeszcze
sprawdze jak AP radzi sobie z 20-50 megowymi plikami...

pozdrawiam
Szymon