Re: Dwa pytania, IE5, WIN98SE

Autor: Andrzej Komisarski (andkom_at_mimuw.edu.pl)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 20:26:55 MET DST

Mark napisał(a):

>Poszperałem trochę w opcjach i znalazłem jak te zapisy usunąć a nawet
>wyłączyć: 'Panel sterowania' -> 'Opcje internetowe' -> 'Zawartość' sekcja
>'Informacje osobiste' i kliknij na 'Autouzupełnianie' i tam będziesz mógł
>wyłączyć i/lub usunąć niepotrzebne opcje.

Dzięki. To jest dokładnie to, o co mi chodziło.
Jak zwykle okazało się że gdybym trochę poszperał to pewnie sam bym
to znalazł i nie musiałbym grupie zawracać głowy, ale lenistwo
zwyciężyło.

W takim razie jeszcze jedno pytanie. Gdy próbuję nagrać jakąś stronę
(IE5) mam kilka opcji do wyboru (chodzi mi o typ i kodowanie). Przy
okazji IE5 proponuje jako nazwę pliku tytuł strony. Jak wymusić
zachowanie takie, jak we wcześniejszych wersjach IE (zapisywanie pliku
dokładnie tak, jak go uzyskał z sieci pod taką nazwą, jak na
serwerze)?

Pozdrawiam

--
Andrzej Komisarski