Odp: ASUS P3V4X lub ABIT BE6 2

Autor: Bartosz (bartoszr_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 19:56:47 MET DST

Nie potrzebuje karty do gier bo w takowe nie gram, chcę kartę, która wspiera
DVD, a ATI to robią

Potrzebne mi trzy COM'y: TrackBoll nie działa na PS/2, modem, czytnik kart
chipowych.

>Chyba DVD 8x? Jesli tak, to jest super, szybki, swietny i mozna na nim
>ogladac bez ograniczenia DVD z kazdego rejonu (z LG DVD Managerem :)
Dokładnie DVD 8x, poprostu w cenniku jest napisane CD-ROM LG DVD 8x 8080B, a
ja to przekopiowałem.

>A nie lepiej stara dobra HP710C lub cos lepszego na LPT ?
Ona ma też LPT

>A to do czego Ci potrzebne, pytam z ciekawosci?
Z sąsiadem łączę się w zaczątek sieci i podłączeniu jakiegoś łącza na
stronie WWW wstawienie okienka z podglądem kamery. Oglądanie filmów DVD i
TV, słuchanie radia przy pracy biórowe na kompie, zgrywanie rodzinnych
nagrań z Hi8 na VideoCD 2.0 i jeszcze parę innych kwesti...

Pozdrawiam,
Bartosz.