Re: Dwa pytania, IE5, WIN98SE

Autor: Andrzej Komisarski (andkom_at_mimuw.edu.pl)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 08:10:44 MET DST

Marcin Frankowski napisał(a):

>Zapewne (a raczej prawie na pewno) ta informacja jest w jakimś cookie.
>Trzeba usunąć właściwe (to są pliki tekstowe, aczkolwiek informacja w nich
>może być zagmatwana), a potem wyłączyć automatyczne przyjmowanie cookies
>(gdzieś w opcjach).

Niestety, to nie cookies. Usunąłem wszystkie i nic to nie pomogło.
Pomogła za to metoda Marka, choć jest mało efektywna (nie mażna usunąć
wszystkiego naraz, dla wszystkich stron). Próbowałem przeszukiwać
rejestr i zawartość plików na dysku twardym, by spróbować wykryć,
w którym pliku to wszystko siedzi, ale niestety, nic nie znalazłem.