Jak zrobiłem sobie kuku czyli jak odzyskać płytę C

Autor: Picio (picior_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 21:55:20 MET DST

No właśnie - wypalenie płytki cdrw z image'a zakończyło się fiaskiem.
Nie przejąłem się tym - przecież to cdrw - skasuję i wypalę jeszcze raz.
A tu kuku - płyta po włożeniu do nagrywarki tochę poszumi, trochę postuka
i pojawia się znany niebieski ekran: "... bla, bla, płyta może wymagać
oczyszczenia" itd. Naciskam ESC, wracam do pulpitu a nagrywarka stale
próbuje ją zaczytać i znów niebieski, znany ekran i tak w kółko. Czy mam
jakąś szansę skasować jej zawartość tzn. wyczyścić?
Być może są programy do nagrywania płytek pracujące pod DOSem lecz
ich nie znam. Poza tym nie mam pojęcia jak ewentualnie sprawić,
by moja Yamaha CRW 4416S była pod DOSem widziana. Może pod Linuxem
jest możliwe wyczyszczenie takiej płyty w takim jak mój wypadku - lecz nie
będę z tego tylko powodu instalował Red-Hata lub innej dystrybucji.

Nagrywarka pracuje na kontrolerze Tekram DC390U.

Czy ktoś potrafi mi pomóc?

--
Piotr<Picio>Szpunar
picior_at_alpha.net.pl