Re: Czy "Pentium !!!" to ten sam procesor co "Pentium III"?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 18:04:26 MET DST

Bartosz 'briest' Stepien <briest_at_priv2.onet.pl> w artykule news:slrn8ji4d1.bn7.briest_at_kreml.ds10.agh.edu.pl pisze...
> Ja też. Ucieszyły mnie niedawno znajdując mi trzy różne karty dźwiękowe i
> dwie sieciówki. Niestety, po rozkręceniu okazało się, że dalej mam po
> jednej ;'(

Może masz jakieś konflikty sprzętowe? Ciężko oczekiwać poprawnej
pracy od software gdy hardware nie działa prawidłowo...
Gdy ja miałem konflikt karty sieciowej z video na IRQ10 to działy
się takie jaja, że głowa boli... Ktoś mógłby oczywiście skarżyć się,
że to Windows jest powalone, ale byłby to objaw skrajnego lamerstwa.
Podobny przykład miałem ze źle współpracującymi CD-ROMami...
Na jednym kablu nie chciały działać za nic w świecie - po prostu
wieszały Windows przy próbie dostępu do któregoś. Na osobnym kablu
działają jak się patrzy...
W ogóle wiele osób jakie znam zaczyna uruchamianie nowego komputera
od razu po kupieniu części i powkładaniu ich *wszystkich* na miejsce.
Nic bardziej błędnego... Zacznijmy od surowej płyty, procek, RAM
i video - pobawmy się BIOSem i wtedy dopiero zacznijmy dodawać
urządzenia dodatkowe, takie jak dysk twardy - i to minimum.
Bez cd-romów, nagrywarek itp. Golutki dysk. Jeśli będzie działać
to możemy wtedy bawić się w instalację Windows i dodawanie po kolei
urządzeń takich jak CD-ROMy, karty dźwiękowe, modemy czy sieciowkę.
Powolutku, po jednym urządzeniu naraz. Zwłaszcza, gdy mamy do czynienia
z częściami nie nowymi, lecz z różnych pecetów, a więc z różnymi
ustawieniami. Wtedy o konflikty IRQ bardzo łatwo a wina spada na Win98.
Ciężko wykryć konflikt w pececie, który ma piętnaście różnych urządzeń,
łatwo gdy właśnie dodaliśmy to jedno i zaczęło się kasztanić...