Re: Czy "Pentium !!!" to ten sam procesor co "Pentium III"?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 07:23:02 MET DST

tosh <tosza_at_college.tychy.pl> w artykule news:emndjsccf53o0rrdjv2u49njm5e56vrqqd_at_4ax.com pisze...

> Mają i to duże. Od czasu do czasu przypomina się, że można by
> doinstalować port drukarki ECP, nie wiem po co? Wtedy też gubi LPT1 i
> COMy (średnio dwa razy dziennie. Co ciekawe naprawia się
> automagicznie). Mass storage controller uparcie wykrywa się odwójnie.
> I włąśnie zauważyłem, że zniknął i Sound Blaster. Ciągle nie mogę
> uruchomić UDMA66 i pozbyć się używania systemu plików w trybie
> zgodności z MS-DOS, choć pozbyłem się wszystkich autoexec'ów, oraz
> config'ów. Jeszcze gorsze doświadczenia zaoferowało mi przejście na
> Windows98.

Takie opowieści mogą chyba świadczyć raczej o lamerstwie pecetologa
niż o uszkodzeniu peceta czy Windows...
Popracuj nad tym sprzęcikiem trochę a będziesz z niego zadowolony :-)

Ja po ostatniej przesiadce na nową płytę muszę przyznać, że Windows98
są doskonałe w wynajdywaniu sprzętu i automatycznej instalacji go!