Re: Samoczynny reset kompa -help !

Autor: Kaja (barba_at_wa.home.pl)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 04:19:53 MET DST

"Marek (MAROGO)" napisał(a):

> Czesc!
>
> Od pewnego czasu resetuje mi sie komputer w najmniej
> odpowiednim monencie,co doprowadza mnie do skrajnej
> nerwicy.Pisze sobie np. maila...a tu naraz...cyk.....i komp
> odstawia reseta.

Miałam dokladnie to samo.
Rzeczowej odpowiedzi na grupie mi nikt nie udzielił, natomiast
sugerowano, iż wysiada dysk.
Nie prawda!
Przestaw sobie ustawienia ze sprzętowych na ustawienia BIOSU!
To jest gdzieś w : Panel Sterowania-System- Urządzenia systemowe.
Mnie się to zawsze przestawia jak instaluję sterowniki do modemu,
który jest sprzętowy, ale teraz już wiem co robić.
Kaja