moje katalogi mnie nie lubia..... :-(((

Autor: Mis (mis_62_at_hotmail.com)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 03:23:12 MET DST

czy ktos spotkal sie z takim problemem: mam na jednym z dyskow kilkanascie
katalogow..... z tego do 3 nie moge sie dostac inaczej jak poprzez Windows
Explorera z win2000. Ani Norton Commander ani zaden inny mi dostepny File
manager nie jest w stanie otworzyc tych katalogow.... nie potrafi tego nawet
explorer z win 98.... a co najdziwniejsze po skopiowaniu tych katalogow ( za
pomoca windows eksplorera z win 2000) na inny dysk, lub nawet na CD
(uzywajac Direct CD Adapteca) dostac sie do nich nie moge...... moze ktos
wie co z tym zrobic?