Re: HARDiNFO Pro

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 17:07:16 MET DST

Leszek wrote:

> Czy ktoś wie skąd ściągnąć HARDiNFO Pro wersja 1.0? Szukałem tu i ówdzie,
> ale są tylko nowsze wersje.
> karwin_at_klienci.pkobp.pl

O ile sie nie myle to kiedys funkcjonowalo pod nazwa InfoPro i bylo na
jednym z CD-ROMOW CHIP-a - ale nie wiem, na ktorym. Jezeli ci sie nie
pali to w poniedzalek bede mogl podac dokladniejsze dane i ewentualnie
podeslac ci programik na priv, o ile bedzie to rozsadna wielkosc no i
oczywiscie bedziesz zainteresowany.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl