Odp: Temperatura procka

Autor: Mad Marty (gornymar_at_chopin.edu.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 16:19:37 MET DST

Użytkownik Robert Biarda <Robert.Biarda_at_AmplicoLife.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3934EA0A.E7F550EA_at_AmplicoLife.pl...
> mam pIII 600 temperatura wskazywana w Biosie zaraz po strarcie wynosi 84
stopnie

> po 30 minutach komp się wiesza
> :(
> Dzieje się tak po wymianie karty z Creativa GForce na karte Creativa
GForce PRO
> wczeoniej problemów nie było - może ktoo się z tym spotkał ?

Yes, yes!!!

Mam to samo. To znaczy nie wiesza sie, ale temp proca PIII 600 B po
wlaczeniu (nie krecony) wynosi 67 stopnie. Tez mam GeForce PRO. Zwisy sa,
ale okazalo sie ze to nie temperatura tylko napiecia na plycie (mam taki
programik do monitorowania napiec i temperatur na plycie). Mimo wstawilem
wiatraki na obudowie (bardzo zle byla chlodzona. Zasilacz niezle juz
nagrzany niemal stykal sie z procem - zero miejsca na odprowadzenie
temperatury. Wymieniam obudowe na wieksza).

--
Mad Marty
gornymar_at_chopin.edu.pl