Re: KOntrolery UDMA/66

Autor: SwenG (sweng_at_irc.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 15:34:49 MET DST

On Thu, 01 Jun 2000 16:39:19 GMT, "Old Boy" <old_boy_at_kki.net.pl>
wrote:

>Właśnie testuję winfast'a. Trochę się rozczarowałem - czyżby ten kontroler
>nie posiadał flash bios'a? Mam porównanie do highpoint'a zintegrowanego z
>płytą be-II. Pewien problem również stanowi wyybór kolejności bootowania -
>szkoda, że taka funkcja nie jest dostępna z poziomu bios'a kontrolera.
>Posiadam płytę asus'a p2b i jedynie ustawienie kolejności bootowania first -
>SCSI pozwala się uruchomić z winfast'a. Czy podobnie jest w innych
>dokładanych kontrolerach?
>
>andy
mam ABITA BE-6 II z highpointem i seagate 13 MB (wlaczylem obsluge
UDMA 66 programem ze strony seagate'a) odpalilem Sisoft Sandre 2000
i... okazuje sie ze tenze Seagate jest prawie dwukrotnie wolniejszy od
Quantum'a 13 GB UDMA 33 podlaczonego do IDE 1, czy to normalne ? moze
cos jeszcze powinienem w W98 zrobic ?
...czy moze po prostu przelaczyc tego Seagate'a na ide i dac sobie
spokoj z ATA 66 ?

pozdrawiam
SwenG <sweng_at_irc.pl>