Odp: Rejestracja domen i inne problemy...

Autor: Piotr Cygan (piotrek_at_webexpress.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 15:23:13 MET DST

Użytkownik P_at_... <pa_at_w.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:vcOZ4.73$K3.3487_at_news.tpnet.pl...
> Wiiitaaam!!! Mam taki problem.
>
> Przedsiewziecie:
> Mam za zadaniw stworzyc witryne internetowa,
> ktora ma byc gielda towarów. Dane trzeba aktualizowac
> na biezaco.
>
> Srodki:
> Wlasny serwer, wlasny serwis www, stale lacze.
>
> Pytania:
> 1: Mam pytanie o ceny lacz. Czy wybrac TP SA, czy innego operatora?

Jak nie masz lokalnie inngeo to tpsa, choc troche nawala czasem polpak-t

: Ile kosztuje rejestracja domeny w NASK'u?

www.nask.pl

> 3: Jezeli zrezygnuje z wlasnego serwera to u kogo najlepiej wykupic
miejsce?

wszystkie mają konkurencyjne ceny, polecam www.domena.pl

> Bede takze poszukiwal osob do wspolpracy!!!

na mnie nie licz :)