Re: Re[2]: Jakie plyty CD-R?

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 14:39:42 MET DST

On Fri, 2 Jun 2000, zuko / Shark von Cygnus wrote:

> BTW: Jak się wam spisują te Multi Diski? Czy jak potrzebuję bardzo
> taniego nośnika, to można zaryzykować te płyty? Bo np. o Platinium
> same złe rzeczy słyszę.

Data Star wisi u mnie na haku jako przestroga dla studentow, aby nie
kupowali bardzo tanich plyt (a plastycy zuzywaja ich potworne
ilosci). Nie wiem czy to tanio, ale obecnie nagrywam na plytkach Parrot -
zero padow na ponad 100 nagranych, i 160 dalszych czeka dzisiaj na
poczcie. Nie wiem jak z trwaloscia, wiec nie pytajcie - za krotko ich
uzywam. Aktualne ceny sa na stronie http://www.agawa.pl, wersja pudelkowa
4.01 zl, kij 100 - ok 260 zl. Sklep jest porzadny - potwierdzaja
zamowienie i dzwonia, jesli czegos nie ma.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Zaklad Plastyki Intermedialnej UMK

ipitaa_at_cc.uni.torun.pl