Re: Track Following Error???

Autor: Sebastian Lysiak (slysiak_at_linux.ifichm.us.edu.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 12:06:14 MET DST

Dzieki za odpowiedzi, myslalem ze nikt nie jest w stanie
odpowiedziec na pytanie o ten problem. Pisze zeby sie pochwalic
(mam nadzieje ze nie zapesze) ze w koncu udalo mi sie ja naprawic
samemu, rozlozylem ja na czesci pierwsze, nasmarowalem, no i
przygladnalem sie mechanizmowi posuwajacemu po prowadnicach
laser, okazalo sie ze z boku jest sprezynka zalozona w czesci
plastikowej przesuwajacej mechanizm, nie wiem co bylo przyczyna
ale sprawialo to wrazenie ze blokuje ona swobodny przesuw. Po
naprowadzeniu jej wkretakiem zegarmistrzowkim, bylo slychac tak jakby
cos zaskoczylo, po tej czynnosci laser WYRAZNIE zaczal lekko przesuwac
sie po prowadnicy i pierwszy test i nagranie plytki obylo sie
bez problemu. Pisze o tym gdyby ktos mial podobny problem.
Swoja droga kupujac Yamahe wlasnie sugerowalem sie cytatami
z grup dyskusyjnych, ktore w tamtym czasie bylo bardzo pochlebne.
Swoja droga troche dziwi mnie fakt ze zaden serwis nie chce przyjmowac
ani CDRomow do naprawy ani CDR, czasami moga byc naprawde ciezsze problemy
ale innym razem wystarczy troche checi.
Pozdrawiam i dziekuje jeszcze raz wszystkim.
Sebastian